Tuesday, 19 January 2010

a few pics and a cybercrop at Bons tonight.

I rarley have my picture taken i was playing with settings and got my girlfriend Lea to take the shot.

And of course no show without punch.


I could just sqeeze her soooo tight.



17 comments:

phillipa said...

Nice pic of you Kerry! Also the little miss.

Janinek said...

She is such a little cutie and also a good pic of you!

Kate said...

Beautiful pic Kerry, love the one of you!

Charmane said...

Kerry - that photo of you is FAB!!! you look great :) and so does your darling Mikayla too!!!

you are next on Bon's Scraps Blog-Train and the word is: !!!

yep that's it.... not a word.... but because you are a slacker i had to add you in somehow... hehehe... xoxoxo love ya! Charmane

Linda said...

They are all gorgeous photos Kerry - love the one of you. Loving all your gorgeous LO's too - gorgeous work :)

Catie said...

Tricky alright.... these comments are for the one above your post about the CC! Love your photos, and the colours in those LOs are simply divine. Can't wait to see more of your work!
Catie

Catie said...

sorry, they look as though they're for the post above... fingers and brain not working... not much sleep last night!

Mal said...

ooo love those shots of Mikayla....soooo gorgeous!!! and that is a great shot of you!

raquel said...

Loving your pics Kerry!

Bree said...

Love the dream layout Kerry :)

Stace said...

Bloody cheeky aren't you Charm!!!! LOL

Great updates Kerry ♥

Tara said...

LOVE the pic of you kerry, looks great :)

Sam said...

They are gorgeous photos Kerry

Melinda said...

Your little girl is sooo gorgeous!!! Can't wait to see those photos scrapped!!
xx

Sue said...

Love that pic of you. Are you gonna scrap it.

Nicolee said...
This comment has been removed by the author.
Nicolee said...

on the blog train too....will have to come back soon and have a closer look at your beautiful work.....beautiful photos btw!!!